  • Data: 2010-03-10 22:10:22
    Temat: Re: PayPass w mBanku...i nie tylko?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście zrezygnowałem z PayPass w Alior, bo technologia jest
    > praktycznie całkiem martwa. Oczywiście teoretycznie jest ona IMO
    > rewelacyjna niestety w praktyce to : terminal niepodłączony, terminal
    > nie działa, obsługa nie wie o co chodzi, brak terminala w większości
    > punktów, gdzie dokonuje się drobnych płatności. Może kiedyś.

    no właśnie...ta obsługa, za każdym razem tłumaczenie o co chodzi i z
    czym to się je jest naprawdę irytujące, a jak ostatnio płaciłem mini
    paypassem przyklejonym do telefonu to w empiku sprzedawca wołał kolegów,
    aby sobie na to "cudo" popatrzyli; nie lubię wzbudzać sensacji więc
    średnio mi się to podobało ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS