  • Data: 2008-05-30 08:25:51
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO> szukaj wiadomości tego autora

    > Najgorzej, jak ktos wejdzie w jakis program lojalnosciowy i na sile
    > stara sie dostosowac do niego swoje zakupy.
    > Odkad Citi zrezygnowal z Citi-Era , nie widze dla siebie zadnego
    > programu tego typu.

    nie ma Citi-Era, ale jest Citi-Plus
    byłoby dziwne, gdyby jeden bank współpracował z dmowa mocno konkurującymi
    ze sobą operatorami...

    natomiast Citi ma również dobry program we współpracy z BP, do niedawna
    punkty były naliczane nawet za przelewy z kk - jak dla mnie to "money for
    nothing", bo za media, czynsz itp... i tak musiałem płacić

    a dodatkowo przy tankowaniu na BP mam myjnię za 10 zł, zamiast cennikowe 22

    pozdr.
    RobertS