  • Data: 2008-06-01 14:05:31
    Temat: Re: Payback-czy korzystacie?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WitCha napisał(a):
    > Ale to zależy od indywidualnych preferencji, bo ja też przeliczyłem
    > sprawę i mi się opłacają prepaidy. Poza tym wybór powinien być prosty, a
    > nie wymagający drobiazgowych kalkulacji. Lojalny klient to skarb, a
    > prepaidami mogę sobie żonglować do woli.

    Ja majac TT placilem ok. 100-120 zl miesiecznie. Przenioslem sie do
    Play, dzwonie tyle samo, rachunki mam nieznacznie przekraczajace 70 zl +
    dostalem telefon (warty w momencie zakupu 800 PLN - i tak planowalem go
    kupic tylko przegladajac oferty na Allegro stwierdzilem, ze to bezsenu
    bo jak mam wydac tyle na sam aparat to przeciez za jego cene bede mial
    rok placenia abo za darmo) za 50 zl i jeszcze dodatkowa znizke 50% przez
    pierwsze 3 miesiace.

    Oczywiscie zonglowac niby mozna tyle, ze ja mam od kilku lat te same
    numery (jeden juz chyba z 9 lat, jeszcze od czasow szkoly sredniej i
    drugi chyba 6 lat) i jestem do nich przywiazany.

    --
    Mithos