    From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Payback-czy korzystacie?
    Date: Mon, 2 Jun 2008 09:28:39 +0200

    > Ostatnio w TV pokazwali o ile zmniejszy sie cena paliwa po obnizeniu
    > akcyzy o 15 gr. Oszczednosc wyszla ok 12 zl miesiecznie. Ja do Neste mam
    > daleko wiec dla takiej miesiecznej oszczednosci po prostu nie chce mi sie
    > jezdzic.

    samo jezdzenie rowniez kosztuje...a ja mam (w odleglosci do 1km) NESTE, BP,
    Statoil, PKN, Jet i Shell więc jest w czym wybierac ;-)

    12 km ode mnie jest Auchan ze stacja, na ktorej benzyna jest tansza czasem
    po ponad 20gr/l ale tam nie oplaca mi sie jezdzic...

    > Przy uzyciu telefonu 50 zl na 3 miesiace to i owszem. Ale przy 100
    > zl/miesiecznie jest juz zupelnie inaczej.

    generalnie to nie lubie dzwonic, mam jakąś awersję do tel., ale czasem
    oczywiscie trzeba i TT mi calkowicie odpowiada ;-))

    ps
    zadzwonil do mnie ostatnio jakis baran z ery, pyta ile miesiecznie wydaje na
    połączenia, ja na to, że ok. 20 zł..."no to mam dla pana rewelacyjną
    ofertę w cenie 80zl/m-c" ręce i nogi opadają

    ps2
    a TT oczywiscie doladowuje punktami z PayBacku, o ktorym byla mowa w
    topicu - wiec rozmowy mam praktycznie gratis, telekomy na mnie nie zarabiają

    --
    pozdrawiam
    RobertS