    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal
    Date: Sun, 23 Jan 2011 12:31:45 -0600

    On 1/23/2011 12:00 PM, XYZ wrote:

    > Ale o którym przypadku mówisz? Paypalu polskim czy amerykańskim?
    > Jeżeli to pierwsze, to kto/co w i jaki sposób umożliwia weryfikację
    > nazwiska na karcie?

    paypal robi drobne obciazenie karty i prosi o podanie co było w tytule,
    albo tez kwoty na jaka obciazyl karte.
    jesli masz dostep do wyciagu karty, to zarejestrujesz karte dowolnej
    osoby, pod warunkeim, ze wydawca karty nie sprawdza nazwiska.
    Paypal nazwiska nie sprawdza, bo niby jak.

    polskie konto moze miec polskie karty amerykanskie konto amerykanskie
    karty. jest gdzies w regulaminie jak pamietam.
    Jak wyłapią, to zablokują do wyjaśnienia. Nie robią tego z automatu, ale
    zdaza sie.

    > No i co masz na myśli bujał? Pobiorą środki z karty i nie przekażą
    > odbiorcy?

    na przykład. po prostu zablokują możlwość dokonywania transakcji na
    koncie i beda czekac na wyjasnienia.
    jesli akurat cos na koncie bedzie to tego nie ruszysz.
    a zeby zmusic cie do działania, poczekają aż coś na koncie będzie,.