    From: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal, USD, jak najsensowniej ?
    Date: Wed, 11 Jul 2007 18:25:38 +0200

    Nika napisał(a) w wiadomości: ...

    >Profil --> Płatności cykliczne --> Edytuj opcje pokrywania płatności --> pod
    >wybraną karta Opcje przeliczenia -->Proszę obciążyc mój rachunek w walucie
    >wykazanej na fakturze wystawianej przez sprzedawcę.

    Dziękuję. Szukałem ale do głowy mi nie przyszło, że to akurat tu.
    Płatności cykliczne kojarzą mi się z np. opłatą za prenumeratę. Czyli to
    działa nie tylko do "cyklicznych"?
    Tylko czy zawsze przeliczanie przez bank zawsze bedzie korzystniejsze?
    Dla karty dolarowej i transakcji w USD przeliczania chyba w ogóle
    nie ma, więc czy to bedzie wszystko jedno która opcja?

    Przy okazji przeczytałem o opcji z której dotąd korzystałem czyli
    przeliczenia przez PayPal:
    " Procedura systemu PayPal przeliczenia waluty z zastosowaniem waluty
    mojej karty.
    Dla mojej wygody wykazana zostanie zarówno kwota w oryginalnej walucie
    transakcji, jak również kwota po przeliczeniu, która obciąży moje konto.
    Przyjmuję do wiadomości, że operatorzy kart MasterCard i Visa stosują
    własną procedurę przeliczania waluty. Potwierdzam swoją rezygnację z
    przeliczenia waluty według procedury stosowanej przez operatorów kart
    MasterCard i Visa i nie będę wysuwać wobec nich jakichkolwiek roszczeń
    dotyczących tego przeliczenia."

    Czyli "Przyjmuję do wiadomości", że operatorzy stosują ale i tak
    potwierdzam rezygnację z tego (to po co mam wiedzieć co stosują?)
    i nie będę wysuwać roszczeń że stosują (ale przecież na początku
    zdania potwierdziłem rezygnację to dlaczego miałbym wysuwać roszczenia
    skoro to mnie nie dotyczy?
    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo to jakiś bełkot.

    ArtB