    From: "DUX99" <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Date: Thu, 4 Nov 2004 19:49:54 +0100

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote in
    message news:cmdjne$96h$1@inews.gazeta.pl...
    Jacek Maria Jackowski napisał(a):
    > Co jest z naszym krajem nie tak, kiedyś napisałem do Paypala i dostałem
    > odpowiedź, że nie które kraje nie sa obsługiwane z powodów legislacyjnych.
    > Co jest takiego w polskim prawie, że paypal nie moze u nas działać, za to
    > działa w wielu dziwnych krajach typu argentyna,ekwador, urugwaj,
    > venezuela. Jezeli taki kraje mogą uzywac paypala a ja nie to gdzie tu
    > logika?

    Może się boją że jak oszukają jakiegoś dresa to im wpadną do siedziby i
    rozwalą wszystko bejsbolami :P ??
    Poczytaj sobie w archiwum o PayPal...

    Poczytaj sobie w rchiwum o praktykach "przedsiebiorczych' Polakow tudziez
    szczegolnie sasiadach ze wschodu, to bedziesz wiedzial dlaczego Polska i tym
    podobne kraje nie sa dopuszczone do Pay Pal.