  • Data: 2004-11-05 20:26:29
    Temat: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Od: "DUX99" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek Nowak" <l...@o...pl> wrote in message
    news:gjjno05oj28kkbt4cf0on6r1kenf28aqna@4ax.com...

    > Po co? Zeby dostac lepsza cene, po prostu.

    Akurat wielu sprzedajacych kieruje sie szybkoscia i latowscia transakcji niz
    wyzsza cena.
    A to dla tego, ze jak mam 20 aparatow cyfrowych na sprzedaz i sprzedaje je
    powiedzmy jak swieze buleczki na eBay po $400 i w ciagu dnia sprzedam tak
    okolo 5 sztuk to w 4 dni mam kase na koncie, za ktora kupuje kolejne 20-30
    sztuk. Natomiast gdybym mial czekac tydzien czy dwa na kase z Polski to bym
    nic tylko czekal i czekal...i tracil. Liczy sie obrot, nie tylko zysk. Na
    tym jest w przeciwienstwie do polski zbudowana Ameryka.

    > Przed czym ubezpieczenie? Jak juz dostaniesz MO czy przelew na konto
    > to chyba kasa nie zniknie?

    Jak dostaniesz przelew na konto, z ktorego bylo wlamanie lub z lewej karty
    to pay Pal Ci ta kase odbierze. Bo Pay Pal ma Twoj numer karty kredytowej
    lub konta czekowego i w kazdej chwili moze Ci sciagnac Twoja kase z konta
    jesli sie okaze, ze otrzymales ja z przekretu. Dletego jestes ubezpieczony
    wylacznie jak wysylasz na zweryfikowane adresy.