    From: "DUX99" <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal - dlaczego ??????
    Date: Sat, 6 Nov 2004 12:26:16 +0100

    "Krzysiek Nowak" <l...@o...pl> wrote in message
    news:pd6po0p7kpmtoc4aqav0ibs4pmbe76pkt5@4ax.com...

    > Dzieki, o takie wyjasnienie mi chodzilo ;-). Bo jakos dla mnie jest
    > nie do pomyslanie, ze jakas firma moze mi po prostu zabrac pieniadze z
    > konta.

    Moze i wlasnie dlatego sprzedajacy musi uwazac komu sprzedaje i do kogo
    wysyla.
    Do tego sprzedajacy ma inne powazne ubezpieczenie poprzez Pay Pal. Nie ma
    takich sytuacji jak na allegro, ze jakis pryszczaty szczyl zalicytuje sobie
    dla zartow. Bo jak sie jest na eBay zarejstrowanym i aukcja jest tylko
    poprzez platnosc Pay Pal i ktos zalicytuje to towar musi kupic. Inaczej tak
    czy siak bedzie musial za niego zaplacic, bo licytacja to umowa kupna i Pay
    Pal karnie sciagnie mu wylicytowana kwote z karty lub konta i przekaze
    sprzedajacemu. Ot takie zasady. I bardzo dobrze. Dlatego Pay Pal jest
    najlepsza forma tak dla kupujacego jak i dla sprzedajacego. a palacza nad
    nim tylko oszusci i kretacze.