  • Data: 2006-10-13 11:00:41
    Temat: Re: Paypal po polsku
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chrabcio napisał(a):

    > Ucieszy w czym? Kogo? Kogoś kto nie znał na tyle angielskiego że mu to
    > przeszkadzało w zzarejestrowaniu się na PP? Ci co mają paypala
    > otrzymali tego samego maila co Ty, zakładasz że są tu osoby potrafiące
    > skonfigurować klienta poczty ale nie znające podstaw języka
    > angielskiego? mysz w ci.ie ? bez sensu....
    >
    > nei mówiąc o głównej zmianie o której mowa kilka postów wyżej/niżej
    > doczytałeś ? jest po polsku tu i w nowym serwisie PP..

    Ach te emocje...

    Tutaj nie ma żadnych osób, są jedynie posty tych, którzy coś napisali.

    Jesteśmy "w komputerze" Szanowny Kolego.

    Wyobraź sobie, że są osoby, które maila nie dostały, bo np. nie
    korzystały z serwisu z powodu bariery językowej.
    Może tych osób jest 5, może 200 - nie wiem, nie męczy mnie to.

    Polecam Melissę, jazdę na rowerze i kąpiele błotne.

    Czyżby jakaś wtopa na Forexie tak działała na nerwy ? :)))