eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPazerność PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!Re: Pazerno?ć PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pazerno?ć PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Sun, 07 Jun 2009 21:00:55 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 37
    Sender: k...@2...155.189.10
    Message-ID: <h0h2pa$p9c$4@news.wp.pl>
    References: <h0gr0v$lmf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h0grr7$p9c$3@news.wp.pl>
    <h0h2a5$4le$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.189.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1244401259 25900 213.155.189.10 (7 Jun 2009 19:00:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Jun 2009 19:00:59 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <h0h2a5$4le$1@mx1.internetia.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 090607-0, 2009-06-07), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489604
    [ ukryj nagłówki ]

    marek pisze:
    > krzysztofsf wrote:
    >
    >> Wszystko miales podane w taryfie oplat i prowizji, ktora otrzymales przy
    >> zakladaniu konta.
    >>
    > Zdecydowanie nie zgadzam sie z takim rozumowaniem:
    > Oczywiscie umowy trzeba czytac, ale czy przeczytanie umowy spowoduje ze bank
    > zmieni swoja ofertę? OCZYWISCIE ZE NIE!
    > Bank mówi: jak ci sie nie podoba to idź gdzie indziej, generalnie ma nas
    > gdzies i mysli tylko o wlasnej kasie...
    > Efekt jest taki: bank robi "promocję" czyli przygotowuje interesującą ofertę
    > czym przyciaga do siebie pewną grupe klientów, a następnie zmienia warunki
    > tej oferty (w majestacie prawa/umowy -> zmienia regulamin).
    > Gdyby klient był "uważny" i śledził wszystko na bieżąco powinien średnio co
    > 6 miesiecy zmieniac bank bo wlasnie dobra oferta z przed 6 miesiecy
    > przestała byc atrakcyjna...
    > Niestety nie ma na to metody... - to jest czysta lichwa...
    > Ktos juz kiedys napisał - banki MUSZA wrócić do swojej funkcji usługowej
    > wobec gospodarki - inaczej bedziemy mieli kryzys za kryzysem...
    > marek
    >

    Platne karty do kont mlodziezowych w PKO sa conajmniej od kilku lat, o
    ile nie zawsze. Tak wiec w chwili podpisywania umowy oplata istniala.

    Wiekszosc bankow oszukuje, podajac osobno cene prowadzenia konta (0 zl)
    a osobno cene karty do niego. PKO nie jest wyjatkiem.

    Zmiana umowy mogalaby najwyzej polegac na podniesieniu oplaty, a autor
    nie zali sie na to, a wogole na fakt pobrania jakichkolwiek pieniedzy za
    karte (po roku?).

    Powyzsze bylo bardzo pedagogiczne - uczy, ze nalezy dokladnie
    przestudiowac kazda umowe przed podpisaniem, bo inaczej moga byc
    konsekwencje finansowe. Opiekun wyrazajacy zgode na konto powinien sie
    tym zajac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1