  • Data: 2002-10-15 19:08:52
    Temat: Re: PeKaO ---- Multi
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Matovy wrote:

    > Zamierzam zlozyc wniosek o otwarcie rachunku w MultiBanku - przenosiny sie z
    > PeKaO (ma to byc konto tansze, bardziej dostepne itd).

    Ha! Ja właśnie po 5 latach bycia w PEKAOSA (od 2 lat jako VIP) prawie
    dziś złożyłem wypowiedzenie umowy w tym banku. Migruję do Multi, wiąże
    się to z przeniesieniem duuuuuuuuużej linii debetowej z PEKAOSA do
    Multi. Procedura była następująca: poszedłem do Żubra gdzie za 30 PLN
    dostałem wydruk (chyba z 20 stron) mojej historii rachunku za 9
    miesięcy, do tego dołączyłem zestawienie pt. średnie miesięczne wpływy
    zweryfikowane, wysłałem całość jakieś 2 tygodnie temu pocztą do Multi i
    dziś miałem od nich 3 telefony m.in. o tym, że linia u nich będzie o 20%
    większa niż w PEKAOSA. Jedynie muszę przesłać im faxem pit za zeszły rok
    i bieżący co jutro uczynię. Wniosek o linię złożyłem telefonicznie,
    autentycznie zapominając podać info, że mam dość spory kredyt hipoteczny
    w BPH PBK. Pan tylko mi o tym przypomniał (nawet podał miesięczną ratę)
    i powiedział że OK. Jak tak dalej pójdzie to za 2 tygodnie wypowiadam
    umowę w PEKAOSA czym doprowadzę do płaczu fajne dysponentki z działu
    obsługi VIPów w tym ciekawym ale niereformowalnym i drogim banku.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Multiregionalna R1-R6
    wolność twojego kina