  • Data: 2002-09-30 17:34:17
    Temat: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "Arti" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:an8s6b$eud$1@news.onet.pl...

    > To chyba lubisz ten dreszczyk emocji jak przychodzi wyciag shella ? :-)))
    > BTW nie jestes jedynym ktoremu 'uchuchomili' teleserwis do shella :-))

    HAHAHA dobre dobre nie powiem usmialem sie :)))))
    Taka prawda nie ma co ukrywac, ale podejrzewam ze taka zdolna Pani i jej
    masa podonych osob podziela los tych co juz polecieli z Pekao z wielkim
    hukiem na zielona trawke, obecnie rozpoczela sie ostra weryfikacja personelu
    i wiedzy tegoz personelu, co jest dla nich byc albo nie byc i czesciej jest
    wydawany werdykt "nie byc" ;-)))

    pozdrawiam
    Arti