  • Data: 2009-07-16 13:15:42
    Temat: Re: PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
    Od: "Tomek" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oplate za karte wprowadzili od czerwca.
    > Pobrali Ci jakas kwote na koniec czerwca?
    > Masz 2 karty czy jedna?
    >
    > Bo jak jedna to moze jedna oplata jest za czerwiec a druga za lipiec.

    Miałem 2 karty maestro i za czerwiec sciągneli z konta już 17go
    17/06/2009PROWIZJE AUT1. -0,99PLN
    17/06/2009PROWIZJE AUT2. -0,99PLN

    Gdzie w PROWIZJE_AUT1 jest napisane Opłata za obsługę karty X za miesiąc
    06.2009
    PROWIZJE_AUT2 jest napisane Opłata za obsługę karty Y za
    miesiąc 06.2009.

    Zatem nie jest to napewno za miesiąc czerwiec.
    A jeżeli za lipiec to dlaczego nie ma żadnej wzmianki w historii jak tutaj
    za czerwiec?