  • 1. Data: 2009-07-16 08:11:00
    Temat: PeKaO SA - Zniknely mi pieniadze z konta a bank milczy!
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    Tydzien temu zamknalem Eurokonto Stanard w PekaoSA a otworzylem darmowe
    Eurokonto NET.
    Poniewaz po zamknieciu stare konto mialo byc widoczne w systemie przez
    miesiac, mam do niego podglad.
    Wszystkie pieniadze zostaly przeksiegowane na nowe konto NET, wobec czego na
    starym Eurokoncie Stadard saldo bylo 0.
    Do wczoraj gdy patrze i oczom nie wierze ze mam ujemne saldo, a co dziwne
    nie ma zadnego obciazenia, ostatnia tranzakcja jest przeksiegowanie. Tylko
    czemu przez kilka dni bylo saldo 0 a teraz jest minus kilka zlotych.
    Wprawdzie kwota która zniknela nie jest duza, ale sam fakt znikniecia jest
    dziwny.

    Co za chory bank.

  • 2. Data: 2009-07-16 08:49:08
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2009-07-16 09:26:53
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zlotych.
    > Wprawdzie kwota która zniknela nie jest duza, ale sam fakt znikniecia jest dziwny.

    Witam

    A może obiążyli Cię prowizją za kartę bankomatową (od czerwca płatna)
    lub to opłata za przelewy, które darmowe nie były.

    Ryba

  • 4. Data: 2009-07-16 11:11:14
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > A może obiążyli Cię prowizją za kartę bankomatową (od czerwca płatna)
    > lub to opłata za przelewy, które darmowe nie były.

    Nie ponieważ po pierwsze wszytkie karty musiałem zamknąć i zamknąłem, a po
    drugie zawsze jak ściłągali z konta to było napisane np: opłata za
    prowadzenie rachunku albo za karte albo coś jeszcze, a tu chodzi że żadnego
    info, pare dni temu stan wynosił 0 a od wczoraj - kilka złotych a nie ma
    żadnego obciążenia dodatkowego. Więc tak jak by ktoś z poziomu
    Administratora systemu odjał od salda rachunku pewną kwotę.
    Napisałem do nich przez konto wiadomości reklamacje, ale narazie milczą.

    Na szczęście nie jest to mój główny bank i każdym czasie mogę go zamknąć
    całkowicie, narazie chciałem potestować darmowe eurokonto NET. Ja w każdym
    razie przestrzegam przed tym bankiem.

  • 5. Data: 2009-07-16 11:16:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 13:11:14 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > Administratora systemu odjał od salda rachunku pewną kwotę.
    > Napisałem do nich przez konto wiadomości reklamacje, ale narazie milczą.

    A te minus kilka to dokładnie ile? Bo może po kwocie da się coś
    wywnioskować z TOiP.
    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-07-16 11:40:21
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

> [...]
    całkowicie, narazie chciałem potestować darmowe eurokonto
    > NET. Ja w każdym razie przestrzegam przed tym bankiem.

    Ja jestem również w trakcie zamykania konta.
    W polowie czerwca wypowiedziałem umowe. Na koniec czerwca zostala pobrana
    oplata 0,99 PLN za karte. Gdybym wykonał jakies przelewy to również na koniec
    miesiaca zostalaby naliczona oplata x 0,50 PLN

    Ryba

  • 7. Data: 2009-07-16 11:42:00
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > A te minus kilka to dokładnie ile? Bo może po kwocie da się coś
    > wywnioskować z TOiP.

    Probowałem wywnioskowac z TOiP, ale mi się nie udało, dokładnie 3,97zł.

    Chodzi o to że jak bank będzie systematycznie podbierał pieniądze w ten
    sposób klientom to bardzo ciężko to wykryć jeśli rachunek jest aktywny i
    jest dużo przelewów, chyba że po każdym przelewie będziesz zapisywał stan
    rachunku i sprawdzał czy dobrze wykonał operacje. Zazwyczaj jak się coś
    odejmuje to się wpisuje ile i za co, akurat mialem 0 to zauważyłem, ale
    podejrzewam że większość mając np 746,34 a po kilku dniach nagle 743,64 i
    żadnej wzmianki o obciążeniu - po prostu tego nie zauważy a to jest juz
    wielkie hamstwo ze strony banku.

    Kwota sporu nie jest duża i nie o nią mi chodzi ale ten bank działa mi na
    nerwy bo pokazuje że jest starym komunistycznym bankiem nie liczącym się z
    nikim.

  • 8. Data: 2009-07-16 11:44:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 13:42:00 +0200, Tomek napisał(a):

    > Probowałem wywnioskowac z TOiP, ale mi się nie udało, dokładnie 3,97zł.

    Dziwna kwota.

    > Kwota sporu nie jest duża i nie o nią mi chodzi ale ten bank działa mi na
    > nerwy bo pokazuje że jest starym komunistycznym bankiem nie liczącym się z
    > nikim.

    Reklamować do upadłego. I radzę dopytać się kto personalnie zajmuje się
    reklamacją. To pomaga :).

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-07-16 11:51:36
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    > Probowałem wywnioskowac z TOiP, ale mi się nie udało, dokładnie 3,97zł.

    Mnie to wyglada na oplate za karte 2,98 + 0,99 za karte dodatkowa
    za miesiac lipiec.

    Ryba

  • 10. Data: 2009-07-16 12:13:42
    Od: "Tomek" <t...@S...pl>

    > Mnie to wyglada na oplate za karte 2,98 + 0,99 za karte dodatkowa
    > za miesiac lipiec.

    Tak masz rację właśnie dostałem odpowiedź z banku że to ta kwota, nadal
    wyjaśniam dlaczego nie mam jest widocznej jako opłata, no i nie jestem
    pewien że to chodzi o lipiec o to też własnie ich pytam.