eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO SA -dziadowski bank!;-(Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
  • Data: 2007-03-09 07:06:02
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > No widzisz zależy kto czego oczekuje. Według mnie wpłata środków na konto
    > to podstawa. Mi np ostatnio wpłatomat pieniądze przyblokował na tydzień na
    > dodatek nie moje i tym sposobem musiałem kombinować a to był

    Na pewno wpłata kasy w okienku nie należy do skomplikowanych czynności. Ale
    tak jak napisałem powyżej i tu coś może się stać: kasjer wpłaca na nie to
    konto co trzeba (można sprawdzić na potwierdzeniu wpłaty), w momencie wpłaty
    bank ma awarię i coś się kopie w systemie (wpłata niby jest a jej nie ma)
    lub też pracownik kradnie kasę wydając spreparowane potwierdzenie wpłaty.
    Może i znalazłyby się inne przypadki ale tylko te mnie naszły do głowy (a
    wyżej widać że jednak problem dotyczył specyficznego produktu)
    I w każdym z tych przypadków Bank ma obowiązek wyjaśnić co się stało. Od
    jakości obsługi zależy jak to będzie wykonane i jak szybko. IMO złożenie
    pisemnej reklamacji i otrzymanie potwierdzenia jej złożenia jest najbardziej
    efektywną drogą do rozwiązania problemu.

    > piątek. Taka wpadka przesądziła o zmianie a jako, że na rynku mamy duży
    > wybór nie widzę problemu. Tutaj jest jeszcze gorzej bo wpłata w okienku
    > fizycznie u pracownika banku i co mamy sobie reklamację złożyć i czekać 30
    > dni? A niby dlaczego? Przecież to śmiech na sali takie rzeczy powinny być
    > załatwiane od ręki poza kolejnością.

    Oczywiście jako klient domagam się aby kasa się znalazła od razu. Jednak
    jej trzeba poszukac sprawdzić i od pracownika zależy czy udzieli
    wyczerpującej informacji i czy zajmie się tym od razu. Oczywiście czyn
    jednostki ma wpływ na wizerunek instytucji.

    Darek

    Ps. kupuję w sklepie np. HDD który okazuje się zepsuty, jeden sklep zrobi od
    ręki wymianę a w innym trzeba składać reklamację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1