eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO SA -dziadowski bank!;-( › Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
  • Data: 2007-03-09 15:33:03
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:esppph$u4k$1@news.onet.pl...
    > > On nie robi wielkiego "halo" tylko informuje innych, którzy przeczytają
    a
    > > będą chcieli mieć coś wspólnego z tym bankiem żeby się dobrze
    zastanowili.
    > > W pierwszym poście nie widzę żadnych żali poza tym jak
    >
    > Eee no bez przesady. Tym sposobem odrzucisz wszystkie banki bo z każdym
    może
    > byc jakiś potencjalny problem opisany w internecie. IMO Witek ma rację -
    to
    > jest sprawa, którą załatwia się poprzez reklamację.
    >

    Witek zupełnie nie ma racji (oprócz tego, ze jest źle
    ychowany)!! -Oczywiście wszelkie sprawy sporne z bankami trzeba załatwiac
    najpierw przez reklamacje, a potem ewentualnie na drodze sądowej czy
    arbitrazowej. Nikt (przynajmniej rozsądny) nie oczekuje , że grupa
    dyskusyjna załatwi za niego jakąs sporną sprawę, a juz napewno tego ja nie
    oczekiwałem, zreszta nie wyrażałem takich życzeń.
    Czy to ma znaczyć, ze bezsensowne jest opisywanie tutaj złych praktyk
    bankowych??!
    -przeciez od tego m.in. jest ta grupa, aby jej uczestnicy wymieniali się
    opiniami nt swoich rzeczywistych doświadczeń z kontaktami z bankami, nt.
    standardów i praktyk bankowych!!

    > > autor piszę dalej podjął kroki (ponowna wizyta w banku) w celu
    wyjaśnienia
    > > i echo nikt nic nie wiem. On z małej sprawy nic nie robi co najwyżej Ty.
    >
    > No i pani sprawdziła w dokumentach księgowych że u niej jest OK. Co nie
    > znaczy że mógł być "akiś błąd", który spowodował nie zapisanie wpaty na
    > koncie klienta. TAka sytuacja najlepiej gdyby się nie zdarzyła ale błędy
    > były w samym Martixie :) więc i w PEKAO SA też mogą (jak i w innym banku).
    >
    >(...)>
    > Tu moze być innego rodzaju problem - wpłata została dokonana a nie ma
    zapisu
    > na koncie i w onlajnach się nie pojawi.Albo też "Pani z okienka"
    wydrukowała
    > fake'owate potwierdzenie wpłaty.
    >

    Problem polega "tylko";-) na tym, ze PeKaO SA z sobie tylko wiadomych
    powodów założyło, ze klient powinien być szczęśliwy czekając co najmniej 48
    godz na to, aby jego USD wpłacane w oddziale tego banku znalazły sie na jego
    koncie równiez dolarowym prowadzonym przez tenże oddział banku!;-).
    Tak przynajmniej uważa centrum rozliczeniowe PeKaO SA i taka jest praktyka w
    tym banku!
    Tu nie ma co reklamować, bo bank ten uważa tę sytuacje za normalną, ale o
    tym MSZ warto wiedziec! I to był powód mojego postu.

    p47

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1