eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeako SA jak zwykle ma klienta w d...Re: Peako SA jak zwykle ma klienta w d...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news-fra1.dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.
    chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: DermalAmor <"djdermalamor[wytnij#$%^to]"@tlen.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Peako SA jak zwykle ma klienta w d...
    References: <Hb6Wd.104375$2e4.25953@news.chello.at>
    <d0c0se$pc4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <d0c0se$pc4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 8
    Message-ID: <nfhWd.105451$2e4.82377@news.chello.at>
    Date: Sat, 05 Mar 2005 12:04:35 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.89.149
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1110024275 62.179.89.149 (Sat, 05 Mar 2005 13:04:35 MET)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 05 Mar 2005 13:04:35 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:339238
    [ ukryj nagłówki ]

    jarekku napisał(a):
    > identyczną spraw załatwiłem "od ręki" podczas wizyty w oddziale

    Właśnie wróciłem z oddziału. Pani która mnie obsługiwała nie bardzo
    wiedziała co ma zrobić, więć zleciało się pół oddziału. Okazało się że
    faktycznie składałem taką dyspozycję (w co nie chcieli początkowo
    uwierzyć) więc musiałem napisać reklamację. Ponoć w ciągu tygodnia mam
    dostać odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1