    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Date: Sat, 30 Mar 2019 00:16:59 +0100
    <q7b8em$1bv$1@node2.news.atman.pl> <q7bck0$dvq$1@node1.news.atman.pl>
    <q7bkg7$ltd$1@node1.news.atman.pl>
    <5c9a592f$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7lfhs$fqj$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9e4b4f$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7lnke$ngo$1@node2.news.atman.pl>
    <5c9e7211$0$500$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" 5c9e7211$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Tak jak napisałem. 20 lat taki zawód.

    > To mogę Ci pogratulować.

    Pomysłowości? -- masz na myśli sposób obejścia zlepiania?

    > Dzisiaj przez moje ręce przeszła książka, 2 katalogi produktów.
    > Od pdfa do matryc CTP
    > Musiałem poskładać ulotkę unijną FUJJJJ na przetarg i wydrukować trochę śmiecia na
    drukarce laserowej. Wizytówki Zaproszenia takie
    > tam.

    > ja tyle czasu nie mam na liczenie postów

    Policzyłem je w parę sekund -- IMO starczy rzut oka, aby policzyć do 5.
    (kopie wysłany postów gromadzone są w jednym katalogu -- do ogarnięcia
    kilku ostatnich dni wystarczy tak zwany rzut oka)

    Znacznie więcej czasu zajęło mi pisanie wyników -- IMO ze 2 minuty...
    (czyli ~60 razy dłużej pisałem niż liczyłem)

    -=-

    Chłodziarkowy pobór energii mierzyłeś Ty, czy mylę Cię
    z Animką? Jak na umysł ścisły -- raczej słabo szło...
    Animka chyba tez chwali się ścisłością umysłową.

    [zapewne chodzi o ściśnięcie umysłu do małych gabarytów]

    Z grafiką też jesteś na bakier, co też Ci wykazywałem.

    -=-

    Otarłem się o kilkunastu (może nawet więcej niż kilkunastu)
    ludzi zajmujących się poligrafią -- byli znacznie bystrzejsi
    od Ciebie. (od fotografii i składu/korekty tekstu poprzez
    wykonywanie matryc do druku w offsecie; wbrew pozorom obok
    offsetu stosowane były także inne metody)

    Ale pamiętam też otępionych, dla których lustrzane odwrócenie
    wydruku zdawało się być czymś nadzwyczajnym -- akurat w TeXu
    podawało się jedną cyferkę, która odpowiadała za stosowne
    potraktowanie -- można było obracać dowolnie w różnych osiach
    za sprawą podmiany tej jednej cyferki. (być może ,,normalnie''
    była to cyfra '5' zaś do naświetlania -- '6'; dziś dla mnie
    to już zdecydowanie depast)

    --