  • Data: 2006-07-12 06:55:02
    Temat: Re: Pekao Regata MC KK - czy raportuje do BIK?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam karte obciazeniowa w Pekao SA + rachunek bankowy. Zadzwonili do mnie z
    > oddzial uz propozycja wymiany obciazeniowki MC na kredytowa MC Regata bez
    > zadnych kosztow (dodatkowo oplata roczna za rok bedzie mniejsza niz za
    > obciazeniowa) i nie bede musial miec rachunku (chce go wkoncu zamknac).
    >
    > Czy Pekao SA raportuje takowa karte do BIK ? Nie chcialbym, aby mi limit
    > zabieral zdolnosc kredytowa, bo obciazeniowki nie raportuja :)

    kk jest traktowana jak kredyt, ale nie wszystkie banki wysylaja raport do
    BIK, jak
    przeslali mi zestawienie to nie bylo tam wszystkich moich kart

    jaka jest regula - nie wiem

    wedlug mnie powinienes sie zgodzic, a jak bedziesz sie ubiegal o jakis
    kredyt
    i zdolnosc bedziesz mial za mala to z niej zrezygnujesz - to mozesz przeciez
    zrobic zawsze ;-)

    pozdr.
    RobertS