eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Pekao S.A.] historyjka [dlugie]Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.bipnet.pl!news.i
    nfinity.net.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Rafal" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao S.A.] historyjka [dlugie]
    Date: Tue, 20 Apr 2004 21:01:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 41
    Sender: r...@p...onet.pl@host-62-141-254-253.gorzow.mm.pl
    Message-ID: <c63rub$mkv$1@news.onet.pl>
    References: <c5qn3p$8o$1@mamut.aster.pl> <c5qpvl$b2$1@narya.po.opole.pl>
    <c5rjdv$emr$1@mamut.aster.pl>
    <5...@4...com>
    <c5t7se$1en2$1@mamut.aster.pl> <c5up0j$jt9$1@news.onet.pl>
    <c6075l$is1$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-62-141-254-253.gorzow.mm.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1082487563 23199 62.141.254.253 (20 Apr 2004 18:59:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Apr 2004 18:59:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:295270
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mk" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c6075l$is1$1@opal.futuro.pl...
    >
    > > >po pierwsze 10 a nie 15
    > > po drugie nalezy zlozyc reklamacje bezposrednio do ckc i kopie do
    oddzialu
    > > banku, w ktorym jest rachunek z prosba o monitorowanie sprawy
    > > po trzecie wszystkim zdarzaja sie bledy,a wieszanie psow na calym banku
    > > dlatego, ze zdarzyl sie blad to chyba przesada
    > > spotkalem sie z wieloma bledami w innych instytucjach i firmach, nie
    tylko
    > > ludzie w bankach sie myla
    > >
    >
    >
    > najsmieszniejsze jest to ze jak sie dzwoni do CKC - to CKC zwala wine na
    > bank, a jak sie dzwoni do Banku to zwala wine na CKC.. kosmos..
    >
    > a pozatym napisalam wczesniej ze bylam do tej pory zadowolonym klientem
    > banku i nie mialam problemow.
    > natomiast tym razem przy JEDNEJ operacji - az dwa razy sie pomylili
    (pomylka
    > w sumie trwajaca juz 4 miesiac.. i nie wiadomo kiedy sie to w koncu
    > skonczy)??!!!!
    > dziwne..
    > tymbardziej operuja moja smieszna kwota 32 zeta juz w tym momencie 4
    > miesiace..
    > pytanie - ile takich klientow jeszcze (setki... tysiecy.. x 32 zeta... hmm
    > robi sie juz calkiem spora sumka..) "obrabiaja" w taki sposob... ? i jak
    > myslisz? czy bank na tym nie zarabia??
    >
    >spoko, domyslam sie juz o co chodzi
    otoz ckc od jakiegos czasu obciaza klienow roczna oplata za karte w jednym
    miesiacu, a nie jak kiedys bylo w miesiacu w ktorym uplywa miesiac waznosci
    karty. Bardzo mozliwe, ze jeszcze oplata nie byla pobrana, a pracownik banku
    zwrocil ci czesc oplaty, choc ona nie byla pobrana i stad moze wynikac
    pozniejsza korekta. Sprawdz to prosze a moze sprawa sie wyjasni.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.04.04 09:08 mk
  • 21.04.04 13:27 mk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1