eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SARe: Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
    l-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA
    Date: Thu, 14 Apr 2016 12:27:42 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <neojqu$dpn$1@dont-email.me>
    References: <nebs4q$d4k$1@dont-email.me>
    <570b81da$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <570e22fe$0$655$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <neoaql$lkm$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 14 Apr 2016 17:25:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="8a3b552f12c2cd505f81bf6a6a9cf98f";
    logging-data="14135";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/HdvKliKxT7ZNcaxNWbDOkxKAWM9V1KdU="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    In-Reply-To: <neoaql$lkm$1@node1.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:5O8BPf04z2vN72eJWShghqUcwzs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:622103
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4/14/2016 9:52 AM, Grzexs wrote:
    > W dniu 2016-04-13 o 21:21, Krzysztof Halasa pisze:
    >> "Agnieszka" <a...@z...pl> writes:
    >>
    >>> Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien przysłać krótkie
    >>> oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    >>> Robi tak wiele banków, również Pekao SA. Wtedy wystarczy trzymać tylko
    >>> ten jeden świstek.
    >>
    >> Z tym że bank może później stwierdzić, że się pomylił (albo że np. nie
    >> mają śladu po takim kwicie u siebie i że może być podrobiony). O ile
    >> oczywiście pomyłka banku nie działa na jego korzyść, to nie wiem, czy to
    >> zawsze wystarczy do obrony klienta.
    >
    > Dysponuję świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami, że
    > konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze. Co prawda inny bank, ale...
    >
    >

    Nie.
    Dysponujesz świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami,
    że przyjęli do wiadomości, że rozwiązujesz z nimi umowę o prowadzenie
    rachunku.

    Co oni sobie teraz robią z ich kontem to ich własna sprawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1