  • Data: 2003-04-14 12:39:31
    Temat: Re: [Pekao SA] Karty chargowe bez prowizji
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KK wrote:
    > "Dave" <w...@o...pl> wrote in message

    > Przekonasz się, czy za dużo, jak wyjedziesz za granicę, choćby na
    > wakację i jedną ci ukradną, druga się rozmagnesuje, a trzeciej akurat
    > bank zrobi sobie przerwę od północy do 9.30 rano.

    nie jade za granice bez gotowki kupionej w kantorze - zawsze wychodzi to
    najtaniej. Oczywiscie place tez kartami a jak bede mial taki przypadek jak
    mowisz to wyciagne kilka kart elektronicznych i pojde do bankomatu. Zawsze
    jakas zadziala a ryzyko jej zgubienia nie bedzie porownywalne z ryzykiem
    zgubienia wypuklej kredytowki.

    D.