  • Data: 2007-06-12 21:32:50
    Temat: Re: Pekao SA - dluza historia online i transakcje kartowe
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 21:23:40 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Krzysztofsf <k...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > 5 lat dostepu do danych jest wg mnie konieczne - ze wzgledu na przepisy podatkowe -

    > moze byc potrzebne odtworzenie jakiejs transakcji sprzed 5 lat, a niezabardzo
    > wyobrazam sobie uzyskiwanie od banku duplikatu przelewu, czy wplaty, na podstawie
    > naszych metnych informacji, bo szczegoly i daty sie zatarly w pamieci.

    Do podatku to spokojnie wyjdzie prawie 7 lat. :)
    (dostałes jakis przelew od pracodawcy w styczniu 2000, rozliczasz to do
    kwietnia 2001, 2002-2006 US może cię kontrolować. Mam nadzieję, że nic
    nie pomieszałem.)

    KJ

    Uwolnić słonia !!!