    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - karty IKM
    Date: Mon, 10 Aug 2009 23:22:42 +0200

    On 2009-08-10 22:21, witek wrote:

    > Różne do różnego rodzaju kont.
    >
    > Niebieskie do standardowego eurokonta
    > Szare dla pełnomocników
    > zółte dla vipów

    Dzisiaj zostałem pełnomocnikiem klienta private banking. Dostałem kartę
    w kolorze niebieskim - taką samą, jaką miał dotychczas właściciel konta.
    Dodam, że osoba ta posiada zwykłe Eurokonto (nie Plus ani VIP) a mimo to
    ma "osobistego" doradcę oraz obsługiwana jest w części przeznaczonej dla
    VIP-ów.

    Z kolei osoba, która miała Eurokonto Plus (później zmienione na zwykłe,
    ale karta wydana jeszcze zanim nastąpiła zmiana) miała szarą kartę. Ta
    osoba również jest pełnomocnikiem osoby powyżej, ale oprócz tego ma
    konto w Pekao.

    Więc jak to jest?