eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA - likwidacja odziału internetowego › Re: Pekao SA - likwidacja odziału internetowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "patison" <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao SA - likwidacja odziału internetowego
    Date: Wed, 31 Dec 2003 10:52:08 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <bsu689$9er$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bsssal$st9$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <bst9kq$hc7$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb52.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1072864329 9691 213.25.210.52 (31 Dec 2003 09:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Dec 2003 09:52:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: pat_patison
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:275662
    [ ukryj nagłówki ]

    > 'spokojnie'??? 'zalogowalem sie'???
    > mistrzu, jak tego dokonales?
    > ja probuje od 10 rano 29 grudnia i udalo mi sie tylko raz, ale niestety
    nie
    > bylem w stanie odczytac poczty wewnetrznej, bo po kilku minutach
    oczekiwania
    > wchodzil timeout i mnie wyrzucalo
    >
    > za to pani na infolinii dala mi dobra rade typu: 'chcesz zrobic przelew?
    to
    > idz sobie do oddzialu a nie w jakies internety sie bedziesz bawil!!
    > wiesniaku ty'
    > 'wiesniaku', bo do najblizszego oddzialu mam kilka ladnych kilometrow...

    Mam to samo, ponad dwie godziny zajelo mi zlozenie trzech
    przelewow, szybciej bym to zrobil odwiedzajac bank osobiscie.
    Napisalem do nich maila, odpowiedzieli:
    "W odpowiedzi na Pana list pragniemy jeszcze raz przeprosić za wszelkie
    niedogodności i wyjaśnić, iż przyczyną występujących problemów z obsługa
    rachunku jest obciążenie serwera. Jednocześnie informujemy, że aktualnie nie
    znamy terminu poprawy sytuacji w tym zakresie.
    ..."
    i zaproponowali mi dostep przez pekaointernet, czyli kody jednorazowe
    zamiast tokena itp.

    no swietnie, maja przeciazone serwery i nic nie moga zrobic, pewnie
    czekaja az zmniejszy im sie liczba klientow i wtedy dostep sie polepszy
    hehehe
    mam rachunek juz chyba 8 lat w pekao sa, ale teraz to szybko
    wynosze sie z tego banku

    --
    pozdrawiam
    maciek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1