  • Data: 2009-07-02 07:17:53
    Temat: Re: Pekao SA - rozwiÄ?zanie umowy prowadzenia Eurokonta
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa miesiące temu rozwiązałam umowę. Poszłam do oddziału i tam pani na
    miejscu wypełniła wszystkie dokumenty. Nie potrącono mi żadnych opłat -
    umowę rozwiązałam "na pniu". Wypłacono mi cała zaległą należność i, jedynie,
    co zastrzeżono, to fakt, że z końcem przyszłego miesiąca będzie mi się
    należał odbiór odsetek w wysokości 5 groszy, co - tu uwaga - zalecono mi
    scedować na bliżej nieokreślone "cele charytatywne" :D
    Poniewąz 5 groszy to nie majątek - tak zrobiłam i tego samego dnia miałam
    Pekao "z głowy".
    Dostęp do Pekao24 miałam jeszcze przez kolejny miesiąc, ale funkcjonowała
    tylko "historia rachunku".

    Wydaje mi się, że wszystko zależy od oddziału, w którym załatwiasz sprawę. W
    losowo wybranym przez mnie obsługa okazała się nadzwyczaj miła i
    profesjonalna i nikt n ie nagabywał mnie "super ofertą specjalnie dla mnie".

    pozdr.
    LR