  • Data: 2003-04-14 21:43:48
    Temat: Re: Pekao Sa - noc żywych trupów
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja po roku od zamkniecia konta dostalem karte Maestro z zacheta do jej
    uzywania.
    Niestety wszelkie PINy jakie mialem i probowalem uzyc nie powiodly sie.
    A szkoda bo przecierz moglbym w sklepie cos zaplacic.
    Czy sa jeszcze sklepy co Maestro autoryzuja tylko na podstawie podpisu ?
    Ale przeciez to sie nie uda bo pewnie zeby karte zaktywowac trzeba z raz PIN
    podac.
    Bo mojej zonie w miesiac po zamknieciu konta tez przyszlo Maestro ...
    Pozdrawiam !
    Marek