    From: "Krab" <k...@p...of.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao mysli...:-)) - dlacze
    Date: Sat, 29 Nov 2003 16:30:30 +0100

    Użytkownik "Dave " <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bqa3p1$pej$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprawa jest z jednej strony smieszna a z drugiej zalosna i swiadczaca o
    > niskim poziomie pracownikow banku...

    troche nie na temat moze, ale czesto zastanawiam sie jak to jest - takie
    duze bezrobocie, masa inteligentnych ludzi bez pracy, a toleruje sie w
    bankach niska jakosc obslugi z powodu zwyklej niecheci pracownikow do
    doinformowania sie w zakresie oferownych produktow, regulaminow i czasem
    zwyklej obslugi posiadanego oprogramowania
    Prawie kazdy tutaj post - to efekt wlasnie takiej swiadomej niewiedzy
    obslugi, ktora chyba nie chce nic wiedziec i jedynym jej pragnieniem jest
    doczekac konca dnia i szybko umrzec w nieswiadomosci :)

    >To chyba ostatnia moja kredytowka w Pekao, nie mam zamiaru
    > wiecej sie uzerac i chyba czas zmienic bank

    ja ostatnia karte tez zmienilem do innego banku, z powodu braku mozliwosci
    zrozumienia matolectwa w luksiku i olewania na calego nie tylko w lokalnym
    oddziale, ale rowniez i w centrali w sposob niemal identyczny, ale cholera
    tak reagujac, moze sie okazac, ze bankow braknie ;-)) wiec wraz z wejsciem
    do unii, trzeba nam chyba bedzie obnizyc poprzeczke wymagalnosci z zakresu
    obslugi ?? (tfutfu) :-) no chyba, ze nowe oddzialy nam sie wowczas
    pootwieraja :-))