    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao - próba włamu czy pomyłka?
    Date: Fri, 25 Feb 2011 19:35:12 +0100

    witek wrote:

    > no straszne.
    > cała polska wisi na trudnym do namierzenia dynamicznym adresie IP
    > adsl.
    > no i bardzo trudno machnąć się numerze klienta, zeby trafic na twoj.

    Dziwne. Mnie się wydaje, że zapytanie, czy ktoś inny nie miał
    odobnego przypadku *przed* zgłoszeniem incydentu w CERT (a potem
    oni już zgłoszą dalej gdzie trzeba :-) ), nie jest bez sensu: w
    końcu *my* tutaj na takie rzeczy zwracamy (czasem...) uwagę,
    reszta świata - jak wiadomo - nie :-)
    Więc gdzie ma zapytać ?

    Ja na przykład *nigdy* nie miałem takiego przypadku. Biorąc pod
    uwagę dobrze ponad dziesięcioletnie używania bankowości
    internetowej i średnią za ten okres liczbę posiadanych kont (8),
    oceniam prawdopodobieństwo takiego przypadku na skrajnie niskie.

    Więc zapytanie Miroo może mieć również walor ostrzegawczy.
    Ja bym go tak od razu nie obśmiewał...

    witrak()