  • Data: 2003-11-05 17:41:10
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale z drugiej strony darmowe rachunki jakkolwiek korzystne dla ludzi,
    psuja rynek.

    Nic nie ma za darmo, to że nie ma opłat za prowadzenie rachunków bank musi
    sobie odbić w innym miejscu. Jeśli jednak potrafi mimo tego utrzymać wysokie
    oprocentowanie znaczy to, że potrafi zarządzać pieniędzmi a nie marnować je
    na marmury, fury i komóry (ale mi się zrymowało).
    Nienormalne jest to, że muszę zapłacić za powierzanie moich pieniędzy bankom
    !!!! To banki mają mi płacić a nie ja im!

    > (nie wiem czy sensownie jest porownac ta sytuacje do np. darmowych
    > piknikowych koncertow

    bezsensownie...

    Pozdrawiam
    Andrzej