  • Data: 2003-11-05 19:36:20
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5hohqvsk4o9ghsf3hts54dmaja8aule98s@4ax.com...
    > Witajcie,
    >
    > no i się doczekałem. (...)

    czy jestes Trollem?
    ja juz sam nie wiem czy Ty sobie zarty stroisz?
    doczekales sie ze masz internet w banku i mowisz ze jest super bo sie
    rozwija?
    nie rozumiem czy to kpiny? jesli to zart/prowokacja, to Ci sie udalo (patrz:
    dlugosc watku)
    ale jesli nie...

    stary, bo wiesz w Polonezach 5cio biegowa skrzynie zamontowali. dobra rzecz.
    zuzycie paliwa na trasie zmniejsza i halasu mniej jak sie setka jedzie.
    polecam to auto! rozwija sie!

    rafal urbanelis
    http://szus.info