  • Data: 2006-05-17 06:54:47
    Temat: Re: Pekao24 oplaty
    Od: " Kay" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Korzystam m.in. z doładowania prepaidów, z Przelewy24 na skypa.
    Przelewy24 to nie pekao tylko spólka cywilna bodajze z okolic Poznania ;-)

    > W ciągu tych chyba już z 8 lat popełnili tylko jeden błąd, który
    > dość szybko i bez dyskusji poprawili. Jak czytam o problemach
    > grupowiczów z innymi bankami to wcale mi się nie śpieszy do zmiany.

    Najwiekszy syf w peksie to byla podwyzka oplat za konta sprzed kilku lat pod
    plaszczykiem dodania obligatoryjnych ubezpieczen. Podwyzka byla rzedu 40-50%.
    No i niestety nie maja mozliwosci zniesienia oplat za prowadzenie rachunku :-(
    Np. W Millennium maja rachunek Premium (odpowiednik Eurokonta +), ktory
    kosztuje 15 PLN za miesiac a m.in. wszystkie przelewy przez Internet i
    zlecenia stałe są gratis. Ale oplate za rachunek mozesz sobie jako aktywny
    klient zniesc - wystarczy np. miec ichnia kredytowke i robic nia transakcje
    za tysiaka miesiecznie - wtedy z awtomata oplata sie nie pobiera.

    Pozdro

    K.