  • Data: 2010-06-05 20:27:25
    Temat: Re: Perełka
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Pięciu idiotów, maniaków politycznych zrobiło z tej grupy w ciagu roku
    > kompletny śmietnik.
    >
    > A w ciagu dwóch lat przestała tu pisać masa ludzi, w tym znanych i
    naprawdę
    > mających coś do powiedzenia.
    > Głównie z tego powodu, tej chamówy i kretynizmu niezwiązanego z tematem.
    > W tej najwygodniejszej formie, jaką jest usenet w czytniku.
    >
    > Możesz czuć sie usatysfakcjonowany bo się dokładasz regularnie.
    >
    > Zmieńcie se teraz nazwę z pl.biznes.wgpw na pl.maniacy

    Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak
    pokładałeś nadzieje. Nie tylko ty. Ale nie ja, przejrzyj co pisałem 2 lata
    temu.

    Polityka nie jest związana z tematem? Znasz się chociaż trochę na giełdzie?
    Zaglądam czasem na ifutures.pl, i wydawało mi się, że tak.(tamten skippy to
    ty, tak?).

    Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się
    nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

    A że mamy odmienne poglądy... to nie powód, żeby wątki oponenta nazywać
    chamówą.

    Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to
    nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

    Wracając do giełdy, przygotuj się na przynajmniej 50% zjazd

    pozdrawiam
    kc