  • Data: 2010-06-11 08:23:57
    Temat: Re: Perełka
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > roku

    > naprawd=EA
    > ematem.

    > pozwolisz =BFe nie zgodz=EA si=EA z tob=B1
    >
    > oni przestali pisa=E6 o gie=B3dzie na grupie wgpw
    >
    > bo jakkolwiek to zabrzmi
    >
    > ONI pop=B3yn=EAli na gie=B3dzie
    >
    > zapewne jaka=B6 cz=EA=B6=E6 ich kapita=B3u przyp=B3yn=EA=B3a do mnie i inny=
    > ch zdolnych
    > trader=F3w
    >
    > wp=B3a=E6cie potzrebuj=B1cym powodzianom
    >
    > PCK i caritas czekaj=B1

    i tu sie niezgadzam ,sam sie tutaj udzielalem ,ale od ok 2 lat co poniektorym
    odwalilo na maxa ,z inwestorow zamienili sie w politykierow -niestety polska
    polityka to nie USA i niema wplywu na GPW w polsce -mysle ze ta schiza tutaj
    niektorych to efekt bankroctwa i poprostu wyrzywajac sie na grupie odreagowuja
    z tym zwiazany stres -normalni dalej dzialaja nieudzielajac sie tutaj
    pzdr
    dla starych znajomych