eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPhilips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatnościRe: Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Philips i Visa rozwijają bezprzewodowe płatności
    Date: Sun, 11 Jan 2004 21:27:44 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <btsblq$st9$2@inews.gazeta.pl>
    References: <GwhMb.76574$Tz1.2363@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: dial-1406.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073852925 29609 217.30.135.136 (11 Jan 2004 20:28:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jan 2004 20:28:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: washko
    User-Agent: Hamster/2.0.2.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277361
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    news:GwhMb.76574$Tz1.2363@news.chello.at...
    > wykorzystaniem NFC. W obu scenariuszach klient przechodząc obok plakatu
    > ulubionego wykonawcy, nagle odczuwa chęć przesłuchania jego utworu. W
    > pierwszym, w celu ściągnięcia piosenki zbliża swój przenośny komputer
    > wyposażony w NFC do plakatu. Komputer posiada wprowadzone informacje o
    > karcie kredytowej swego posiadacza, a dane te zostają przekazane do chipa
    w
    > plakacie


    LOL
    Chip w plakacie? Jak dla mnie, to jakieś science-fiction. Poza tym pierwsze
    słyszę, żeby ktoś nabierał ochoty na zakup piosenki, którą się _słyszy_ po
    _obejrzeniu_ plakatu. Co innego, gdyby to miało dotyczyć muzyki puszczanej z
    radia - wtedy jestem w stanie uwierzyć, że ludzie będą chcieli korzystać z
    takiej usługi.
    Np. leci kawałek w radio, chwytasz za telefon wysyłasz odpowiedniego smsa
    (nazwa kawałka, jakiś kod albo czas emitowania utworu, adres e-mail) i
    dostajesz maila z odpowiednim linkiem. Tylko po co tutaj płatność kartą?

    Pozdrawiam,
    Washko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1