eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę › Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
  • Data: 2023-02-19 20:13:32
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Feb 2023 00:17:24 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Na razie inflacja nadal rośnie?
    >
    > https://www.money.pl/gospodarka/inflacja-styczen-202
    3-r-dane-gus-6866733240466016a.html
    > 17.2% to konsumencka;

    Rosnie jak rosnie, skoro "Szczytowy jak do tej pory odczyt pochodzi z
    października 2022 r. i wynosi 17,9 proc.?

    Jestem troche zaskoczony, bo zywność którą kupuję mam wrażenie,
    ze nawet ostatnio potaniała - dzięki promocjom.
    Paliwa potaniały, mimo wzrostu VAT, waluty potaniały ...

    > ile wynosi producencka?
    > Przed nami dostawy czołgów i samolotów na Ukrainę!
    > Do tej pory RP dawała szmelc z lamusa...
    > Wkrótce trzeba będzie przesłać nówki?

    Z nowek mamy tylko Kraby.

    > Być może pojadą tam także żołnierze?

    Raczej sie nie zanosi - to juz by był otwarty konflikt z udziałem
    NATO, i 3 wojna swiatowa.
    Choc kto wie, co tam Putin wymysli ...

    J.