eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronęRe: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
  • Data: 2023-02-23 15:52:09
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Feb 2023 14:44:18 +0100, _Master_ wrote:

    > Zdarzało mi się.
    > Nawet środkami przymusu mogącego się przekształcić w fizyczny. ;-)
    > Wiem że to trudne.
    > Dlatego nie zajmuję się pożyczaniem. Nie mam smykałki.
    >
    > Za to banksterka BEZCZELNIE wpisuje 13% jako nie trafione ;-) i zwala te
    > koszty na tych co długi oddają.

    Albo sprzedaje windykatorom.

    > Uważasz że te 13% to tylko i wyłącznie wina klientów?

    A myslisz, ze bank powinien przewidziec?
    Rozne sa przypadki - mozna zostac inwalidą, mozna stracic pracę,
    mozna umrzec, moze sie trafic kataklizm ... mogą sie dzieci urodzic,
    albo znalezc i alimentow dopominac :-)
    Albo moze zapasc wyrok TSUE ...

    > Przypominam Ci że banki w zamian za ochronę przed upadkiem mają służyć
    > społeczeństwu.

    Ochrona jest taka sobie. Mial Czarnecki dwa banki, juz nie ma.
    Niewlasciwie zarządzał, to stracil. Choc banki formalnie nie upadly.

    P.S. Znowu go Ziobro chce aresztowac, pod pretektem GetBacku.

    J.