  • Data: 2005-04-04 20:24:48
    Temat: Re: Piątek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Skąd przekonanie o przyjemności? Raczej to zderzenie. Chyba potrzebne.

    Stad, ze jedynym motorem kierujacym poczynaniami czlowieka jest
    osiaganie przyjemnosci*.

    Powiem jednak szczerze, ze nawala mi wyobraznia. Nie jestem w stanie
    wyobrazic sobie innego powodu masowego i publicznego ogladania trupa niz
    festyn.

    Bartol

    * Zanim ktos sie oburzy, to niech sie chwile zastanowi. I wezmie pod
    uwage, ze przyjemnosc mozna czerpac absolutnie z wszystkiego. Z
    cierpienia rowniez.