  • Data: 2005-04-05 19:58:56
    Temat: Re: Piątek
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Oj cieniutko, z tą Twoją tezą, same gdybania
    > "Jesli ja dobrze wykonywal..." a jeśli źle?

    Nie znam motywacji tego czlowieka, wiec moge sobie tylko i wylacznie
    pogdybac ukazujac jedna z wielu mozliwosci. Innych nie bede rozpatrywal,
    bo to nie ma sensu. Poza tym jego zachowanie bylo elementem wiekszej
    calosci. On zyl, by osiagnac przyjemnosc, a nie rzucil sie na
    dziennikarke, dla przyjemnosci. Mam nadzieje, ze lapiesz roznice. Jesli
    nie, to znaczy, ze w ogole nie zrozumiales o co mi chodzi.

    > "Moze byla ponetna ..." a jak nie była w jego typie?

    Jesem przekonany, ze dowcip byl bardzo czytelny.

    > "Wyobraź sobie ..." Zaraz, zaraz,
    > chcesz podpierać swoje zdanie siłą mojej wyobraźni?

    Tak. Bez tego ani kroku nie zrobisz. Chyba ze bedziemy rozmawiac o
    Twoich motywacjach. Wtedy wyobraznia nie jest potrzebna. Ale zrozumiem,
    jesli nie bedziesz mial na to ochoty.

    > Imaginujesz sobie zbyt wiele,
    > a może jeszcze tym sposobem ...
    > "zacznę watpic w to, w co do tej pory wierzyłem"?

    Usilujesz strywializowac moja teze czepiajac sie sformulowan wyrwanych z
    kontekstu. Tylko ze to donikad nie prowadzi.

    Bartol