  • Data: 2010-09-18 19:51:20
    Temat: Re: Pierdel fatsa
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Czesi ?.
    >
    > P.S. ( i co to za brygada Miedzynarodowa - nigdy o czymś taki nie
    > słyszałem)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Zdradliwe Pepiki.
    Zadnej Brygady Miedzynarodowej nie bylo ale ja bylem przesiakniety
    duchem innej epoki.
    Stryjaszek(ten co uciekl z Hrabina do Argentyny przed wojna), kolegowal
    sie z zydo-komuchami
    hiszpanskimi, z Brygad Miedzynarodowych z czasow wojny domowej czy cos
    okolo tego.
    tak wiec mialem nadzieje, ze cos takiego sie tworzy .Rzeczywistosc byla
    inna, jak dzis wiemy.
    Polacy kopniakami pedzili czeskich oficerow do sowieckiej komendy- sam
    to slyszalem z ust
    kopiacych, pozniejszych kolesiow wieziennych w Stargardzie Szczec. bo
    sie nakradli.

    Hr Mendewesz zapoznal mnie przed laty z 90-letnim Zydem polskim, wlasnie
    takim Brygadzista.
    Dziadyga napisal wspaniala ksiazke o swoich przygodach, wydal wlasnym
    sumptem w Anglii.
    Namawiam Pana Hrabiego by dal egzemplarz na scenariusz filmowy.

    Od jutra wieczorem bede nadawal juz z W-wy bo lece do Mondrusi jako
    czlowiek bezdomny.
    Doemk nieopodal palacu krolewskiego sprzedany (4x drozej niz go kupilem
    przed 21 laty).
    Bede sie czepial zoninej klamki do chwili gdy moj nowy domek w
    malowniczym Peak District
    przejdzie na moja wlasnosc. Wtedy zrobimy tam ekologiczne cuda: 2
    rurkowe kolektory
    sloneczne juz mam, bedzie pompa cieplna powietrzna o mocy 19 kw. A jak
    sie rozpedze to moze
    i maly wiatraczek generujacy kilowat pradu.
    Planuje kupic sobie koze, zyc jak Scypio Africanus, doic koze i sery
    kozie krecic. No i filozofowac.