  • Data: 2009-07-26 21:45:08
    Temat: Re: Pierwsza dwusetka...
    Od: "Beniowa" <p...@i...public> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:h4dcib$q61$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja ze względu na wygodę posiadania nieco drobniejszych pieniędzy pobieram
    > kwoty takie jak 60, 80, 110, 130 (niekiedy w 2 transakcjach) tzn. żeby
    > było w kwocie jak najwięcej dwudziestek. Gdybyś wtedy sobie w Szczawnicy
    > zadysponował 190, dostałbyś zapewne 100 + 50 + 4*10 i problemu by nie było
    > :-).

    Po prostu nie przyszlo mi do glowy, ze moge dostac banknot 200 zl... Naiwnie
    zakladalem, ze bedzie jak w Euronecie 1 x 100 plus 2 x 50. Usprawiedliwia
    mnie ponadto to, ze zaloilem wtedy prawie cala gran Malych Pienin i pewnie
    ze dwa browary na Palenicy, wiec bylem troche incommunicado :-).

    Pozdrawiam, Beniowa