  • Data: 2005-10-05 19:48:27
    Temat: Re: Pierwsza praca w banku - stanowisko ??
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 21:24:38 +0200, jo44 napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż mylisz się i to bardzo!! 99% pracujących w centralach
    > banków i w tzw "regionach"
    > nigdy na oczy nie widziało żywego klienta!!

    Nie wiem czy tak jest, ostatnio bylem w centrali Pekao i tam Ci ludzie,
    ktorzy prowadzili rekrutacje tez chwalili sie ze zaczynali wlasnie od
    podstaw w placowce - no ale pewnie roznie moze byc. Natomiast mysle, ze
    wiekszosc pracownikow, szczegolnie takich w trakcie studiow nie zaczyna od
    pracy w centrali tylko wlasnie w jednej z placowek i o tym mowilem - po
    prostu stosunek liczby miejsc pracy w centrali do ilosci miejsc pracy w
    placowkach to wg mnie jak 1/x00 - jeden do "ilustamset" .

    Adam