eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwszy przelew na inteligo › Re: Pierwszy przelew na inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pierwszy przelew na inteligo
    Date: Sat, 13 Sep 2003 20:36:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 43
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bjvo3m$eq7$1@news.onet.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1063478198 15175 80.51.5.132 (13 Sep 2003 18:36:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Sep 2003 18:36:38 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259469
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Konieczny" <p...@s...must.die> napisał w wiadomości
    news:Xns93F5A96BECBB4pikospammustdiezerom@127.0.0.1.
    ..


    Jako, że wszyscy się odnieśli tylko do księgowania pozwolę zająć się głównie
    ta pierwszą kwestią.

    > Udalem sie do banku by dokonac pierwszego przelewu na inteligo.

    Mniemam, że do banku PKO BP ?

    > Po przekazaniu wypelnionego druku, kasjerka wstukujac nr mojego konta
    > zapytala:
    > -Czy jest Pan pewny ze to wlasciwy numer?
    > Numer wiec sprawdzilem z wydrukiem z internetowego konta, cyferka po
    > cyferce, i pewien jestem ze to moj numer.

    By jej napisało, że błędny numer. Prosić z kierownictwem, pisać na
    s...@p...pl.

    > Otrzymalem wyjasnienie, ze wprawdzie wszystko jest OK, ale kasjerce nie
    > pokazuja sie moje dane.

    No i całkowicie normalne.

    > Pytanie pierwsze: Czym jest to spowodowane? Tym ze to pierwszy przelew i
    > jest jakas ,,zasada'' iz to kasjerka ma wpisac moje dane? Czy ma ona takie
    > prawnienia? Czy moze bank jeszcze nie uzupelnil/przyporzadkowal wpisu do
    > numeru rachunku? Konto zostalo aktywowane 3 dni temu.

    To proste. PKO BP nie posiada danych klientów inteligo.

    Dopiero po pierwszej wpłacie sa one w tym systemie zachowane. Ale też tylko
    w ramach danego oddziału. Ot cała fizolofia. :-)

    Bazy w oddziałach nie są w żaden sposób powiązane z bazą inteligo. Oddział
    nawet nie jest w stanie sprawdzić, czy istnieje dany numer rachunku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1