  • Data: 2008-03-17 22:03:08
    Temat: Re: Piętnuję mbank za wpłatomaty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 18:39, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" frhh3u$h...@f...man.torun.pl

    > Ale w niedzielę wpłacam z datą poniedziałkową.

    Ktos wspominal, ze w Eurobanku w niedziele pieniadze pojawiaja sie z
    data niedzielna, poniewaz maja rowniez w niedziele czynny system
    (punkty w marketach).
    Nie sprawdzalem.
    Nie wiem, rowniez czy i dla wplatomatow Eurobankowych i dla punktow
    czynnych w marketach jednakowo obowiazuje powyzsza zasada.