  • From: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pilne pytanie ! Kredyt hipoteczny
    Date: Mon, 5 Jul 2004 23:02:16 +0200

    ".::kasia::." <k...@o...pl> wrote in message
    news:ccc7j6$qg0$1@news.onet.pl...

    > 45 m2 - 2 pokoj + kuchnia + łazienka + wc i niepytaj się czemu tak tanio
    bo
    > to tajemnica ;)

    Choć dla mnie się to też kupy nie trzyma to ze względu na niewielką (jak na
    mieszkanie) kwotę kredytu bym próbował w Lukasie (skoro tam macie konto). W
    innych bankach też warto popytać. Mój znakomy też brał kredyt mieszkaniowy
    bez umowy o pracę i to na dużo większą sumę. Kiedy w jakimś banku ( nie
    pamiętam jakim) zwrócił na to uwagę na samym początku to usłyszał coś mniej
    więcej w tym stylu: "Dziś pan umowę ma jutro nie będzie miał, a kredyt
    bierze pan na lata. Dla nas bardziej liczy się pana zdolność do zarabiania
    potwierdzona przez PIT-y" Skoro macie konto w Lukasie to może przekona ich
    historia konta.