    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pioneer Obligacji 2 FIM
    Date: Mon, 1 Jul 2002 14:58:09 +0200

    Użytkownik "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:afjfnk$6hk$1@korweta.task.gda.pl...

    > Ale biorąc pod uwagę ich warunki:
    > - opłata za wydanie 1 certyfikatu: 1,5zł, czyli
    > na wstępie padaka na 15zł ponieważ minimum trzeba kupić
    > 10 certyfikatów. Przy zainwestowaniu 10k trzeba dla nich
    > odliczyć 150zł;
    > - bank odkupuje certyfikaty po cenie odpowiadającej
    > 99% wartości certyfikatu + do tego każe sobie zapłacić
    > 0,1% prowizji!!!
    >
    > Sumując to wszystko, różnica ewentualnych zysków z tego
    > funduszu do zysków z lokat znacznie się zaciera.

    Jak dla mnie ten Pioneer to ściema dla naiwnych podobnie jak lokaty
    antybelkowe w listopadzie zeszłego roku.
    Zakładamy, że certyfikaty trzymama do końca, czyli do grudnia 2003.
    Jeżeli zysk na certyfikatach wyniesie 9% to po odliczeniu prowizji i opłat
    to zyskam realnie 6.30%, przy zysku 10% realnie dostanę 7.29%.

    Jeżeli w między czasie będę chciał to sprzedać to muszę liczyć się dodatkowo
    z 20% belką.
    Naprawdę to rewelacja, już biegnę zamawiać te certyfikaty ;->>>