  • Data: 2002-07-03 22:00:22
    Temat: Re: Pioneer Obligacji 2 FIM
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:afvj69$ifj$1@news.tpi.pl...
    > Z prospektu...
    [...]

    za dużo tego ;-)
    Ja wiem, że kupując certyfikaty muszę wziąść minimum 10sztuk po 100zł każdy
    co daje min.1000zł.
    Teraz od transakcji zakupu płacę 1.5%, czyli z prowizją mam min.1015zł
    Po zakończeniu bank odkupuje ode mnie owe certyfikaty za 99% ceny, czyli juz
    tracę dodatkowy 1%.
    Nastepnie za sprzedanie owych certyfikatów potrącają 0.1% ich wartości.

    Natomiast z podanej litanii z prospektu można wysnuć wnioski jakoby
    pobierali jeszcze 50 dodatkowych opłat ;-))
    Choć może jest coś o czym jeszcze nie wiem.
    Jednak po pdoliczneiu wszystkiego to ten Pioneer nie jest taki rewelacyjny i
    generalnie jest przereklamowany.

    BTW: Byłem wczoraj w banku i będąc przy okienku podczas załatwiania spraw
    znajomy "podniecił" się ofertą bez podatku, mówiąc, że jest to ciekawe, bo
    można zarobić 20% więcej.
    A ja na to, że ta oferta jest przereklamowana i szkoda na nią uwagi. Pan z
    okienka słysząc to zapytał się mnie dlaczego tak sądzę. No to dałem swoje
    kontrargumenty. Pan pokiwał głową i stwierdził, że dużo wiem na ten temat i
    nie próbował już nawet zachwalać tej oferty ;-)
    Jako, że nie ubieram się jak jakiś biznesmen, to może Pan z okienka
    pomyślał, że jak przyjdzie taki z ulicy to nic nie wie i można mu wszystko
    wcisnąć ;-)