  • Data: 2009-09-16 22:15:20
    Temat: Re: Pisze do mnie bankier
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zacząłem mieć ogromne poczucie winy, że systematycznie odmawiam
    skorzystania z wyjątkowych ofert Citibanku, które to specjalnie dla
    mnie właśnie zostały przygotowane. Żeby oszczędzić w trudnych czasach
    bankowi kosztów i czas telemarketerom, mniej więcej miesiąc temu
    wycofałem zgodę na przekazywanie informacji marketingowych.
    Po dwóch tygodniach dostałem telefon z Citi z informacją, że co prawda
    wycofałem zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, ale czy
    czasem nie zgodziłbym się na jednorazowie wysłuchanie oferty.

    Ktoś tu na grupie pisał, że po odwołaniu zgody też miał telefon z Citi
    niby to z potwierdzeniem wykonania dyspozycji, ale z propozycją jej
    anulowania :)
    Próbują obejść jak tylko można, a świadczy to, że jest to jednak
    działalność niedozwolona, bo gdyby ustawowo mogli mimo braku zgody na
    marketingowanie, nadal oferować różne produkty, to by takich ceregieli
    nie urządzali i bezpardonowo dalej dręczyli telefonami.