  • Data: 2004-11-15 21:16:43
    Temat: Re: Pko Inteligo w srodku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-15 20:42, kiedy RobertSA napisał(a) co
    następuje:
    > cnb0a6$rfs$...@n...onet.pl,

    > Maxthon - super sprawa dla tych, ktorzy lubia pogrzebac i sobie dopasowywac
    > do swoich upodoban. Ja najbardziej w nim lubie Recently Visited,
    > programowane gesty, update by current URL i pare innych.

    No i trzeba pamiętać o Tarze i jej staraniach na rzecz spolszczenia
    produktu:
    http://maxthon.tarapages.com/indexpl.php

    Nota bene, na forum maxthona pojawiają się czasem posty w kwestii
    dostępności banków internetowych w Polsce via Maxthon.
    Jakbyście mieli kłopoty to warto napisać:

    http://forum.maxthon.com/forum/index.php

    Można po polsku ;-)

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****